top of page

V SOULADU S UNIVERZITOU
Univerzita Karlova v říjnu představila nové propagační logo a vizuální identitu. Jde o další významný krok ve snaze sjednotit všechny její součásti. Identita fakulty tak na tento směr citlivě reaguje.

Návrh bez názvu (32).png

Tmavě modrá barva měla být po vzoru nového kampusu součástí vizuální identity LFP UK už od počátku. Když ji do své komunikace zařadila taktéž UK, převzala fakulta stejný odstín modré, aby tak demonstrovala svoji příslušnost k univerzitě. V nové vizuální komunikaci apeluje UK fakulty, aby v komunikaci zachovávaly jednotu. Při vytváření nových propagačních podkladů je tak kladen důraz na zachování identity UK a zdůraznění individuality LFP mezi ostatními fakultami. 

Citlivé propojení dvou identit

Součástí manuálu pro sjednocenou vizuální komunikaci Univerzity Karlovy jsou pravidla pro používání vybraných prvků pro propagační účely. Mimo tyto účely slouží pro propojení fakulty a UK barevná paleta. V některých případech je pak do fakultních šablon umístěno logo UK. Zde na ukázce je zápisník vytvořený LFP UK, který citlivě odráží příslušnost k univerzitě. 

bottom of page